skip to main
|
skip to sidebar
Triumph TR7V8 coupé
zondag 29 december 2013
EFI part 5; trial fitting
Last picture with the carburettors in situ.
Tadaa…
How to be sure it doesn’t hit the bonnet…
with tape and some card board.
At least it doesn’t foul the fresh air induct.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
▼
2013
(20)
▼
december
(20)
First real road trip with the Seven
Master brake cylinder?
New distributor
Water temperature and ignition
Light switch failure
Seats
Brake pads
EFI final, will it run?
EFI part 11, connecting the ECU
EFI part 10, installing injectors, electrics and p...
EFI part 9, adapting the heads
Water temperature problem solved
EFI part 8, switching fuel tanks
EFI part 7; fuel level sender and pick up
EFI part 6; preparing the fuel tank
EFI part 5; trial fitting
EFI part 4; cleaning and reassembling
EFI part 3
EFI part 2
Changing to EFI part 1
►
2012
(22)
►
augustus
(2)
►
juli
(20)
►
2011
(51)
►
december
(8)
►
oktober
(5)
►
september
(11)
►
juli
(4)
►
mei
(12)
►
januari
(11)
►
2010
(73)
►
december
(4)
►
augustus
(2)
►
juli
(10)
►
juni
(8)
►
mei
(11)
►
april
(5)
►
maart
(9)
►
februari
(1)
►
januari
(23)
►
2009
(36)
►
december
(36)
Over mij
Triumph TR7V8 coupé
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten